مصاحبه آرشیو خبر ها
چرا الگری حدس می‌ زد یووه مقابل لاتزیو به مشكل بر می خورد؟

چرا الگری حدس می‌ زد یووه مقابل لاتزیو به مشكل بر می خورد؟

 

تلخ‌ترین كادوی تولد ممكن به فاصله دو روز پس از تولد مكس الگری توسط شاگردانش به او داده شد تا سریال نارضایتی‌های هواداران كه در هفته‌ای اخیر خیال تمام شدن ندارد، همچنان ادامه یابد.

 

سرمربی 50 ساله یووه پس از ناكامی در كسب سوپركاپ ایتالیا در گفتگو با شبكه تلویزیونی Rai Sport می‌گوید:

 

هنوز مشكلاتی در تیم وجود دارد كه باید در فرصت باقیمانده آنها را برطرف كنیم. لاتزیو تیمی سرعتی و تند و تیز بود و در لحظاتی كه ما شانس غلبه بر آنها را داشتیم، ‌این آنها بودند كه ما را شكست دادند. شاید باید بعد از گل دوم بازی را اداره می‌كردیم تا بتوانیم به وقت‌های اضافی برویم و در آنجا كار را تمام كنیم؛ با این وجود باید پذیرفت كه لاتزیو شایسته این پیروزی بود.

 

او با اشاره به از دست رفتن فرصت بازیابی و تغییر تاكتیك افسوس می‌خورد و ادامه می‌دهد:

 

وقتی كه داگلاس كاستا به زمین آمد، سعی كردیم بازی را باز و لاتزیو را مجبور به عقب‌نشینی كردیم؛ شیوه‌ای كه باید از همان نیمه نخست آن را انجام می‌دادیم.

 

سرمربی یووه در ادامه صحبت‌هایش گریزی نیز به توجیهات می‌زند و اضافه می‌كند:

 

ما به تازگی از تمرینات آماده‌سازی پیش از شروع فصل درآمده‌ایم و بسیاری از بازیكنان همچنان تحت‌الشعاع شرایط فیزیكی آن هستند. پیش از بازی حدس می‌زدم كه این موضوع در طول دیدار مقابل لاتزیو برایمان مشكل‌ساز شود.

 

اما الگری در پایان ضمن اعتراف به شایستگی لاتزیو، از هدف‌گذاری جدید یووه در روزهای پیش رو سخن به میان می‌آورد:

 

لاتزیو از نمایش ضعیف ما به بهترین شكل نتیجه را به نفع خودش تغییر داد. ناراحت‌كننده است كه نخستین هدف‌مان پیش از آغاز فصل را اینچنین از دست دادیم اما از هفته آینده تنها باید به شروع لیگ با برد فكر كنیم. اگرچه سال بسیار سختی در انتظار ماست اما ما نیز راهی جز به دست آوردن موفقیت‌ نداریم. یادمان نرفته كه دو سال پیش لاتزیو را در همین بازی سوپركاپ در پكن شكست دادیم اما فصل را بسیار بد شروع كردیم؛ امیدوارم این بار شكل دیگر این روال برای ما اتفاق بیافتد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: